2013年11月26日 星期二

20080723 菲律賓、保和-Bohol-周圍積

今次去 'Bohol Island' 比較突然,之前沒有想過會去 '菲律賓',不過當 Book 機票後,再搵資料後,發覺同以往的所見很不同,其實之前去過兩次 'Manila' 一次 'Cebu',但印象一般;今次是十個靚十個好玩的旅程,從此愛上菲島,希望用這個 'Blog'留下一個美好回憶。

2008年7月23日,Day 1  - Cebu Pacific零晨出發到達Cebu 大约3:40am,之後去碼頭搭7:00am船去Bohol,所以拍了這張晨曦初现的相;出到機場好多人 '幫' 我地安排的士,大部份去Pier-4 都要 P500 左右,其中有一架 Van 仔話要 P900,我地當然唔 '蘇' 佢,結果機場出口向左邊方向行(因為見D車由左邊),行2-3分鐘就見倒有個閘口,原來機場範圍內,只可放3架的士入機場範圍內,最後閘口外叫三部的士,每部P300,但到 Pier-4 閘口都要再比 P10做停車場費



我地4點幾已經去到,碼頭的公雞5點鐘就開工,停到6點鐘賣船票的人先開工。其實大家可以在落機的時侯先到對面的 Airport Waterfront Hotel 坐,行路約2-3分鐘就到,酒店搭的士又比較容易,到5-6點先至搭的士去 碼頭比較好,不過酒店二樓是賭場,大家小心一、兩個鐘成次旅費無哂!


船票加左價本來好似P600,入到候船室都好新好乾淨 (外邊個紫色天好靓)!
其實點解要搭Weesan Express,因為有人買唔倒6點開出的Oceanjet(Pier 1)的船票,好傍煌地走去Pier4 買7點的Weesan Express(Pier 1 to Pier 4 好遠),又有好人話Weesan Express的船好乾淨好新。
果然又乾淨又新,我覺得隻船好定,一點也不拋,但去程個隻船超凍!!好彩有帶外套。






Bohol - Tagbilaran 足兩個鐘船程,碼頭外有個 Tourist Information Center,則邊的停車場有好多租車可以問價。
我地一行10人揾咗8人Van,因為有4個小朋友所以ok夠位。司机叫Edwin,佢好好人, 唔古惑;所以我keep左佢個聯絡電話下次再揾佢 。
D1 ~~ Tagbilaran碼頭 - Island City Mall - Lost Horizon - Bee Farm -          Lost Horizon。
D2 ~~ Lost Horizon - 香滿樓 - Lost Horizon     D1+D2  =  P 1500
D3 ~~ Bohol City Tour                                                = P 2500

首先去Island City Mall 食早餐同超市入貨&換peso,今次旅程的對換率約 HK$1.-/5.85-5.9 Peso (其實US$ 比 HK$ 的 Rate 好D,徐非US$匯率好弱,否則建議大家都係帶US$;***因為香港有聯系匯率。)。
這是JolliBee - Hotcake做的包。


約15分鐘車程就到 Island City Mall,超市門口賣的大燒豬....佢好可憐!




之後坐約45分鐘車去到Alona Beach - Lost Horizon,放低行李再去'BeeFarm'參觀和食午飯。
~~見到這些路牌就快到達Alona Beach.

'BeeFarm'大露台,右手邊的樓梯是直接下水玩浮潛的。





BF- 有Farm Tour Guide帶領我們參觀有機種植及飼養蜜蜂的過程,他會俾排蜜蜂架你攞住影相,好得意!如果你在這BF食飯這個Tour是免费的。


BF-這朶美艷動人的花將會成為我的午餐!




BeeFarm 之後返Lost Horizon Resort -check in,照我經驗如果住LH 一定要住新裝修的房間。

我哋就住在地下的房間,P2650一晚/Modern Deluxe Room。


返到Resort才2点多,因為要準傋明天出外島遊,所以出沙灘Alona Beach找船夫,
經過一輪比較及議價後终於 P 2500 成交 - 10人蜘蛛船(包小船)


日落的Alona Beach 不太靚,可能方向關係。

這是由Alona Beach的最末端影過去,天空好靓,一望無際的云層!


其實Alona Beach 由頭行到落尾只需20-30分鍾。

第1天 的黃昏在Alona Beach,有得玩24小時唔瞓都得!

到了黃昏氣温明顯轉涼,其實房間有沒有泠氣都不要緊,因為晚間的天氣好涼爽。

第一日的晚餐在Alona Beach 的餐廳,這間不錯海鲜ok好味,一條東星班三味
(大约2kg)才800 Peso,好低食。座在沙灘邊享受晚餐.....feel good


2009年7月24日,Day2:

第2天 -約了船夫6:00上船向'Balicasang Island' & Virgin Island 出發,不過我哋遲左10分鍾。

船行約1個鐘,原因係我地隻船特別慢,比人馮船過船;先去海豚....其實好多海豚不過佢哋好快,所以好難影。
下次應該用video mode。



睇完海豚再坐約30分鐘船,到'Balicasang Island' 的 Resort 食早餐, 大约200幾 Peso一份味道不錯。

吃完早餐休息下,影下相,hea 下,行沙灘。


馬来西亞、泰國的海水是綠色,而菲律賓的海水是藍色,相比下籃色的海配藍白色的天是一絕!好靚!



在Balicasag Island對開的海面玩浮潛,水不太深,所以好好玩。


藍色的海星,牠出水面後會變成硬邦邦。




浮潛後去再坐約30分鐘船去 'Virgin Island'進發, 船夫差唔多全程都坐在船頭!



遠遠望倒VL,心情就興奮起來!


到達時11:30剛好未水漲,有條沙路可以行下....
剛好前面班人要離開,全個島我哋玩晒!
海水的顏色部份是取決於沙的顏色,白色的沙海水便是藍色。




大约下午2点已返到Resort, 梳洗後去了這間餐廳食Pizza。



唔知係咪肚餓的關係,覺得好好味。

古法焗Pizza....即焗即食....熱棘棘...好好味!(^ ^)


食完Pizza 跟住去士多買啤酒,休息一下又去食過!



晚上约了車到香滿樓食海鲜,師父出嚟揀海鲜。




整體我俾99分,材料夠新鲜是上等食材,烹調得好好沒有蓋過食材的鮮味。
價錢方面每人大约百多元港幣,價錢合理。


     第3天早上check out, Bohol City Tour, 因為要搭4:30船返Cebu。
     第一站是朱古力山, 由Lost Horizon搭車,搭左一個多鐘才到朱古力山

朱古力山是菲律賓-寶和島的著名景點,每年乾季,乾燥炎熱的氣候將1268座覆蓋着石灰岩小山丘的青青綠草,烘焙成咖啡色,猶如鋪上一粒粒巨型的朱古力,非常有趣及壯觀。






第二站遊船河,包自助午餐,包位大約 320 Peso。
就是這個碼頭上船。


第三站
其實這條僑是當地居民出入之用,過了僑之後就是他們的居所。


第4站睇眼鏡猴,佢好細隻,好得意!
我建議大家早D去,因為我哋下午去到好多人,如果人少這裡的工作人員會將眼鏡猴比你抱。


牠不是眼鏡猴,是什麼,係飛鼠?


我地去程搭船時要收行李費150 Peso,回程時要收500 Peso,我地當然唔肯比啦最後收150 Peso。
其實行李費可以不用俾,收錢係有人幫你搬行李上船,自已搬可以確保行李真係上左船,
落船都要自已去攞 ga la...


到達Cebu已天黑,好多人揾車搭,我地住Mactan Island 的Costabella Resort ,搭左半個幾鐘的士才到,一路上經過一些貧民區,怱然想起治安問題,感到有點不安, 到達時已8時多了,男仕們搭三輪車到外面附近的市集買了燒雞、燒肉、杯麵 & Beer返嚟開餐需然簡簡單單,傾下食下飲下...好Relax

2009年7月26日,Day4:

第4天全日在Resort休息, Costabella Resort 的私人沙灘。



這環境都ok,不過去Cebu City比較不便,所以我地全日在Resort Hea~~~


當晚我地約了車(包車)去LightHouse食晚餐。
**包車司机叫Mario 他是 Bohol - Edward 介紹的,
D4 ~ Costabella - Light House - Costabella   =  Ph 1300  (4 hrs)
D5 ~ Costabella - City tour + Shopping + Peak - Airport   =    Ph 3000 (8 hrs)












Light House 的燒豬是最出名的...好好味!


今次到菲律賓給我很大的驚喜,就是不同的美食,不論大餐廳或小舖內的燒雞都很出色。





個個食到飽....大約3000幾 Peso。 






第5天 - 11:30check out 之後 Cebu City tour-Peak / SM Mall 跟住搭9:40pm機返HK
Basilica Minore de Santo Nino聖嬰大教堂。





Lunch 在 Jo's Chicken食。




Jo's Chicken - 好低食,大部份都不超過100 peso

這個燒雞脾飯最出名,果然唔係浪得虛名.....又平又正!!   只係HKD 13

這個仲平 HKD 8,都好味。

很喜歡這個豬骨湯,好香濃,豬骨肉又好味。




其實Jo's Chicken在 Bohol 的 Tagbilaran City都有.(在香滿樓附近)。
Lunch後女仔去SM Mall - Shopping, 男仔上山頂影相。


Cebu 山頂,睇Cebu全境。


其實菲律賓的夏天經常打風,今次旅程天氣好好真是謝天謝地~~~Thank you!!!
愉快的旅程完結了我想我會再到訪Cebu & Bohol.!!

我們計劃11月去巴拉望.......密切留意遊遊云~遊記!!
最後多謝豹豹&臣臣的靚相!!。

沒有留言:

張貼留言